söndag, september 14, 2008

Är jag en dålig person?!?

Mitt handlande kanske inte alltid är det smidigaste.
min ärlighet kanske inte alltid kommer vid rätt tillfället.
Jag har genom att säga vad jag tycker sårat en vän? gjort att något hänt som antagligen hade hänt för eller senare, men det blev mitt "fel" att det skedde.
Jag står fast vid vad jag tycker! men var det upp till mig,
jag sa vad jag tyckte när de 2 offrade en annan för att själv få må bra, men gjorde jag rätt?
Hindrade jag att en 3:e person blev sårad genom att omedvetet såra en som jag brydde mig om? antagligen gjorde jag det? men var det rätt sätt atagligen inte!

Det jag ville få fram var till henne att hon förtjänar bättre, och till honom att han måste göra ett val!
FUCK ibland tänker jag inte innan jag handlar, ofta blir det bra, men ibland skiter det sig rejält som nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker efter ha följt din blogg att du inte låter din "vän" vara vuxen nog att lösa det själv! hade du vart smart nog hade du vart en vän och hållt det för dej själv. En vän ska kunna bevara en hemlighet, Du skrev om den så alla kunde läsa det! även dom inblandade. Du blottade din väninnas hemlighet! / H

Unknown sa...

Jag kan bara hålla med här.
Jag använde fel forum för att säga det, när hon inte lyssnade på vad jag sa, och egentligen riktade jag mig till honom men på fel sätt!