måndag, september 01, 2008

No more what if

Men tydligen så är mina What Ifs ofta sanna
När man sitter i bilen så tänker man väldigt mkt som ni sett från mina tidigare bloggar :-)
även när man mår bra och livet leker igen så reflekterar man ibland på saker som hänt!
och detta är dagens funderingar / Insikter

saker jag känner på mig brukar ha en förmåga att bli verklighet

jag skrev denna bloggen på garaget.org för en liten tid sedan
när saker mellan mig och L var som skummast.
http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=35212
Nedan kan ni läsa ett litet urdrag ur det!
-------------------
Jag ger här en offentlig ursäkt till dig mitt hjärta!

jag har den senaste veckan betett mig väldigt illa, du har mått dåligt, och jag har bara tänkt på mig själv, jag har försökt att inte men innerst inne så har jag bara tänkt på mig själv, istället för att lämna dig ifred som du ville, så har jag gång på gång frågat om bekräftelse på att allt är bra mellan oss.
och att jag gjort det har nog inte gjort det lättare eller bättre?!?!

men när jag nu precis ställde mig i dushen och så första låten som kom var
(No More) What ifs med Natasha Bedingfield
http://www.youtube.com/watch?v=ifCGGwMLeNY
och det var som en hästspark där bak....
så med detta vill jag be dig om ursäkt och hoppas du läser detta!

All the could-be's buzzin' 'round
My mind a thousand-timely cloud
And now I can not see the sun

All the worries on my list
Rush like lamings off a cliff
I'm powerless to save even one

All my friends tell me I'm thinking too much
It's not over 'til it's over
Because today is trouble enough
Live tomorrow, 'til tomorrow
---------------------------

Allt det som jag här ber om ursäkt för och som jag trodde bara var dåliga föraningar
visade sig ju vara så sanna, allt som jag kände på mig var sant
lite lustigt hur livet utvecklar sig
men med detta vill jag bara säga att jag ska lita på min intuition och magkänsla mer än jag redan gör
Magen har ALLTID rätt!

Inga kommentarer: