måndag, september 01, 2008

Jag blir aldrig Bakis

Är nog en önskedröm!
för igår var jag det, vaknade och ville definitivt inte stiga upp, att tänka på mat var definitivt inte att ens tänka på, och till och med dricka annat än varm avslagen cola var ju att glömma!

tog mig ivarje fall ner från sängen till soffan, där jag låg och tittade ut genom ett av våra stora fönster på muraren som gick och visslade och jobbade, tankarna var bara hmm varför ser han så pigg ut och vad hände igår!

huset ser ut som ett värre bombnedslag, öppnade odruckna öl överallt, så man vet att Emlyn var där. Förstår inte vad det är med honom och ställa odruckna öl överallt hehe!

vi fick snabbstädat för princessan skulle komma hem och kanske inte så lyckat med sprit och öl och kräftor och godis överallt.
resten av dagen var ganska händelselös, man pallar inte så mkt när man är bakis och trött
så nu skulle jag behöva lite helg också!

Dagens citat: "Forgive yourself for your faults and your mistakes and move on."

Dagens Låt:

"
No, we're never gonna quit
Ain't nothing wrong with it
Just acting like we're animals
No, no matter where we go
'Cause everybody knows
We're just a couple animals

So come on baby, get in
Get in, just get in
Check out the trouble we're in"




Inga kommentarer: