måndag, september 01, 2008

I feel good, Like i know I should

precis som titeln säger, Jag mår bra, faktiskt riktigt bra.
lite smågrejor som kanske inte är så bra som de borde, men helheten i sig är riktigt bra!
Jag känner mig tillfreds med mig själv! det känns som livet kommit på rättsida igen.
Huset börjar närma sig klart och man kan se det också!
Mäklaren tror fortfarande på försäljningen av det.
Putsen har blivi riktigt bra, och murarna har gjort det snabbt!
Min princessa är helt underbar, vi bråkar inte allt för mkt.
Det är drägligt varmt ute.... Jepp jag tycker inte om värme, jag mår rent ut fysiskt dåligt av värmen!
jag har börjat träna igen, och jag har inte tappat för mkt, bara en del kondition, och den fixar jag snabbt nu!
Jobbet flyter på och alla arbetskamraterna är tillbaka.
Life is good med andra ord!

Idag så har jag haft lagom mkt att göra på jobb, inga nya telefoner dock utan bara sådana jag redan sett. dom nya kommer snart dock!
Jag har haft lite tid att fortsätta planerna för bilen, den komme bli så grymt cool när jag är klar!
Hämta pricessan på dagis efter jobb, och hon har börjat springa och slänga sig i mina armar igen...det är så underbart när hon gör det, man blir så glad av att se hur lycklig hon blir!
Jag har upptäckt att lättaste sättet att få henne att följa med mig från dagis är att tävla till bilen! så springer hon som hon aldrig sprungit förut! och hon vinner alltid.... jag undrar varför :-)

Vi skyndade oss hem, såg att murarna var kvar och putsade och hade sig, så vi gick in, hon fick spela lite dataspel medans jag lagade mat. Köttbullar och Makaroner, hade ju inte tagit fram något från frysen av förklarliga anledningar hehe mådde inte så bra och var inte så pigg igår!
Efter det fick hon spela lite mer Mamma mu på datorn, hon är så duktig där, upptäcker själv hur man ska göra saker och tycker det är riktigt kul,
jag tycker definitivt datorn är 1000ggr bättre än tvn för här är de sysselsatta och får använda sin hjärna!
Hon kommer definitvt få en egen dator även när vi flyttat isär här, känns så pass viktigt idag!

nu ikväll borde jag hjälpt till att plocka efter lördagens fest, är en hel del disk att ta hand om.... men jag har inte pallat, behövde koppla av lite, så det blev Everquest 2 istället, lirade det 1,5 timmar och nu sitter jag här och försöker sammanställa min dag, innan jag ska gå och titta på någon serie på tvn.

Dagens Citat: "There are winners, there are losers and there are people who have not yet learned how to win"

Dagens låt:

Inga kommentarer: