måndag, september 15, 2008

Matchmakin'

Var ju iväg igår med ett par vänner på bio
När vi var iväg för att äta så kom ju frågan upp eftersom jag inte snackat med dem på ett litet tag.
Camilla: Hur har det gått med L?
jag:Nja det är helt slut, ingen förändring sen vi pratade senast
Camilla: Har du träffat något ny då?
jag: nej det är svårt när man inte har tid att träffa folk, jag räknar med att ni bjude hem mig och en massa singlar ju ;)
Camilla: hmm ok

och sen haglade frågorna vad jag tycker om, om allt möjligt

Macke avslutade dagen med att säga:
Jaha tack Tommy.... nu får jag ligga ensam i sängen inatt
jag: jaha varför då då?
Macke: mm nu kommer Camilla sitta hela natten och leta och skriva lista på tänkbara till dig ju.

Så nu leker mina vänner Matchmakers med andra ord, kan bli spännande att se var detta slutar LOL

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förvirringen är total, iallafall för mig som egentligen inte känner dig... För är singelpappan singel eller är han i ett förhållande med Sandra? Och om inte, vem är då Sandra? *försöker läsa ikapp allt jag missat*

Mvh Anna

Unknown sa...

Singelpappa är singel!
Sandra är min exfru som jag fortfarande bor med fram tills vi sålt vårt hus, vi är ganska nyskilda!
men fortfarande väldigt bra vänner!