måndag, september 15, 2008

Äntligen

Äntligen fick jag svar på en fråga som jag haft sedan en tid innan jag startade denna bloggen, frågan har dykt upp ett par gånger här.
Tänker inte ta varken frågan eller svaret här.
Det ända jag säger är att det sårar en del att få det via en opersonlig blogg av personen i fråga! och att personen ifråga varit för feg att säga det till mig när jag frågat!

Snäll är jag och att vissa personer utnyttjar detta är himla synd, att man säger en sak och sedan ber om min hjälp, för att samtidigt lova saker och sedan totalt ignorera en och undvika en är något jag tycker är väldigt synd.
Men jag ger en person en chans att visa att första gången var ett misstag, efter det så tappar jag ALL RESPEKT för den personen. Och efter det ska det mycket till för att återfå mitt förtroende!

You tell me that you’re sorry
Didn’t think I’d turn around and say..

That it’s too late to apologize, it’s too late
I said it’s too late to apologize, it’s too late


Inga kommentarer: