onsdag, augusti 20, 2008

Vänner?!?

Fick ju tidigare idag ett SMS från L där det stod
"Skulle du klara av att bara vara vän med mig?"

Har funderat på det mycket idag det där SMSet många saker som flugit fram och tillbaka i mitt huvud.
Skulle jag klara det, klara av att vara vän med någon som det tydligen fortfarande finns väldigt mkt känslor för? det kommer bli tufft och svårt!
men samtidigt är jag berädd att helt förlora kontakten me L, jag vill ju finnas där!

Mitt första svar till henne lös
"Hej L....! jag är helre det än ha det som nu! jag har mått otroligt dåligt dessa veckor av att inte veta vad som hänt, Vad gick snett mellan oss? Men ja jag vill vara din vän!"

inte fått något svar, trodde jag nästa inte heller att jag skulle, nog dags att inse att det kommer jag aldrig få

Sen på eftermiddagen skickade jag även detta
"Hej L.....! Vill bara lägga till till mitt förra SMS att jag kommer alltid vara din vän så länge du vill ha mig som vän och behöver mig som det! jag finns här när du behöver mig, det hoppas jag du vet kram din vän Tommy"

för som sagt att förlora henne som vän också skulle vara korkat av mig, hon är trots allt en underbar tjej även om hon sårat mig mer än hon vet om eller kommer förstå tror jag!

dock har jag lite teorier varför hon tagit sådant avstånd från mig som hon gjort!
1. Hon har träffat en annan, det är oftast teori numer ett och det man fruktar mest av allt, tror det skulle såra mig mest om hon inte skulle våga berätta, mer än att hon faktiskt har gjort det, för jag vill ju inget helre än att hon ska vara lycklig, även om jag vill vara den som gör henne lycklig, men
Den fågel man älskar som mest släpper man fri att hitta sina egna vägar!
2. Hon har för mycket problem nu och är rädd att släppa någon in på livet i rädsla att bli mer sårad.
3. allt hon sa om att hon älskade mig var bara en fasad, var aldrig riktigt sant, och när det blev för mycket av min kärlek så backade hon och släppte det

vet inte vilket av dessa jag hoppas mest på är sant! antagligen nummer 2
men det får jag som sagt nog aldrig veta

"When you feel all alone
And a loyal friend is hard to find
Youre caught in a one way street
With the monsters in your head
When hopes and dreams are far away and
You feel like you cant face the day

Let me be the one you call
If you jump Ill break your fall
Lift you up and fly away with you into the night
If you need to fall apart
I can mend a broken heart
If you need to crash then crash and burn
Youre not alone

And there has always been heartache and pain
And when its over youll breathe again
Youll breath again"
http://www.youtube.com/watch?v=6uB4lT5CblA&feature=related

Inga kommentarer: