onsdag, augusti 20, 2008

Ensam Hemma

jaha då hade 3 dagar av denna veckan gått!
halvvägs till helgen är vi också

Jag lyckades idag att väcka princessan helt utan att bråka, eller att hon skrek på mig.
hon var väl fortfarande inte helt pigg på att vakna men vi blev inte ovänner i varje fall.
synd att jag inte riktigt mins hur eller vad jag gjorde annorlunda ;-)

samma sak idag, en aldeles för slö dag på jobb, hände inte aldeles för mycket, vi skickade och packade lite tillbehör, som jag givetvis inte får berätta om! :-)
ni får väll hålla koll på www.sonyericsson.se som också är stället där jag jobbar för er som inte visste det.
kommer när jag orkar berätta lite mer om vem jag är, så det är väl bäst för er att ni tittar in här med jämna mellanrum för att lära känna mig.

en del av dagens stora händelser kan ni ju läsa i tidigare inlägg från mig under dagen så dessa kommer jag inte gå vidare in på

jag har ju berättat att jag talar en hel del med min "Aussie chick" som hon själv kallar sig för och jag har börjat lära henne lite svenska.
dessa orden kan hon än så länge vad de betyder (vet inte om hon kan uttala dem ännu hehe)
Hej = Hi
Sötnos = Sweety or Cuty
Kyss eller puss = Kiss
imorgon så fortsätter vi med andra nyttiga ord :-)

Idag skulle jag lämna princessa hos hennes farmor nere på landet, så vi skyndade oss hem och lagade bara en snabb pizza i ugnen (gör dem i varmluftsung på Pizza läge så blir de riktigt goda)
sen bar det iväg i BMWn ner till Trunnerup där farmor bor!
De var inte hemma när vi kom, de dansar nämligen LineDance på onsdagar så jag nattade princessan vid 7 och sedan så slö surfade jag på garaget, facebook mm en stund!

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra tills jag inte orkar hålla ögonen öppna längre
tycker det är trist att lägga mig själv, och idag känner jag ett stort behov av att mysa upp med någon så sängen lockar inte alls kan jag ju säga!
det är väl en av de stora nackdelarna med singellivet hmm!

blir väl att jag kollar någon serie, via Pinnacle Mediacentret som jag kan streama direkt från min dator.

Dagens sång får bli:
http://www.youtube.com/watch?v=1h7-M2_sNOU

"She She lick me

Like a lollipop (Yeah)
She She lick me
Like a lollipop (Yeah)
She She lick
Like a lollipop (Yeah)
She She lick
Me Like a lollipop "


Dagens ordspråk
"De duobus malis minus est semper eligendum."
"Av två onda ting skall man alltid välja det minst onda." (Thomas a Kempis)

Inga kommentarer: