onsdag, augusti 20, 2008

SMS

Hade ett missat SMS imorse från L, med en enda mening
"Skulle du klara att bara vara vän med mig"

mina tankar är tvetydiga, jag har mått sämre dessa 2-3 veckor än jag tror jag någonsin gjort, jag har känt mig lurad, ledsen, arg, men framför allt oförstående
Hur kan man på ett par dagar gå från " Jag saknar dig min älskling", "Jag älskar dig" och "Lämna Aldrig mig" medelanden till, total radiotystnad och att undvika den person som man erkänt att man älskar?
när man bara veckor tidigare förklarat att man har väldigt svårt att ens säga de orden, men att när hon äntligen sa dem så så visste hon att det var helt rätt.
till där vi är idag?

Mitt svar till henne var i varje fall
att jag är helre vän med henne än har det som idag, och frågade även vad som gick snett, och hur vi hamnade där vi är idag?
men att jag givetvis vill vara hennes vän! vill ju inte förlora henne helt!

så nu är jag tillbaka på ruta 1 där jag väntar på svar, svar som jag känner på mig att jag antagligen inte kommer få någonsin!

Inga kommentarer: