fredag, augusti 22, 2008

Sova kan du göra när du är död.

Gjorde en sökning på ordet citat, för att hitta något bra för fredagen.
och till min stora glädje hittar jag en annan som använder samma som jag

"Sova kan du göra när du är död. "

för sömn är överskattat och slöseri med tid :-)
tänk så mycket mer man hade hunnit i livet om man slapp sova!!!

Jaja nu var fredagen också nästan förbi och det har varit en riktigt bra fredag!
hade lite att göra på jobb, så dagen gick ganska snabbt
snackade med en gammal vän som jobbar på IS/IT och han har fixat så jag ska få vara med i testgruppen för nya datorer, den laptop jag har är snart 3 år och ska bytas ut, men först om 6 månader och det är 4 andra i gruppen som är före mig att få byta till nya fräsha datorer.
Men tack vare detta får jag istället en ny inom 2-3 veckor, den är i produktion just nu wohoo
perfekt för en pryltok

försöker även hitta några vänner som vill med ut och ta en öl i Trelleborg imorgon, men hmm dålig tur där, de 2 jag frågar (hmm har jag inte fler vänner?) som bor i eller vid tborg kunde ingen av dem, får väl sitta där själv och dricka min öl
Är du från T-Borg eller nära och vill ha någon att snacka skit med och dricka någon öl tillsammans så hör av dig!

Kommentarer på min blogg, jag har ändå en liten mängd läsare, itne så många, men den lilla mängd här är, hade varit trevlig om ni när ni läser vill kommentera, ibland skriver jag saker för att väcka reaktion, det är alltid mina åsikter men jag tycker om att diskutera, höra folks åsikter, och reaktioner!

ojdå tillbaka till fredagen!
var på linsundersökning, fick lite bannor för att mina ögon aldrig får vila och återfuktas för jag tar på mig mina linser för tidigt på morgonen.
och jag har dem i tills jag släcker och sover!
men när hon undersökte mina ögon sen så var där inga problem, allt såg väldigt bra ut så "so far so good"

kom hem senare, helt själv, trivs väldigt bra med att vara helt själv hemma ibland, man kan göra vad man vill, inte "bry sig" om andra.
och spela hur högt man känner för det.
surfade runt lite på det vanliga, Garaget.org, facebook, powerbits, clube36.se handelsbanken och lite bloggar!
sen drog jag igång EQ2 och korkade upp en flasha vin, Nej jag smygsuper inte, men det kan vara rätt gott ibland med ett glas eller 2!
S och Princessan kom hem från Malmöfestivalen vid 8 snåret och jag nattade Princessan, det går så bra nu för tiden! hon är så underbar!
och nu sitter jag här och bloggar igen!

sov gott, dröm snuskiga drömmar och ha en underbar helg.
jag återkommer imorgon!

1 kommentar:

Sandra Borglin sa...

Ett glas eller två... jag tror nog du tömmde den flaskan... :)