fredag, augusti 22, 2008

Perth

Jag har ju skrivit tidigare att jag ska till Australien och träffa en god vän där och se landet lite
men framför allt komma bort från det mesta här hemma.
jag behöver en "reboot" eller ännu bättre en nyinstallation känns det som!
i varje fall så tjejen jag ska bo hos bor i Perth Australia
http://www.destination360.com/australia-south-pacific/australia/perth.php

tycker det ser riktigt trevlig ut där, ska nog ta och läsa på mig lite bättre vad jag kan vänta mig när jag kommer dit!

ska öppna ett sparkonto så fort jag kommer hem så att jag kan sätta upp målet för hur mkt jag ska ha med mig dit och för hur jag ska få ihopa pengarna. Alltid lättare när man både har ett mål och kan följa resultatet!
kanske så kommer jag även redovisa det här, blir lite av en sporre för mig själv :-)

"Money make the world go round
New York, money make the world go round
L.A., money make the world go round
Midwest, money make the world go round
Down South, money make the world go round
Southside, money make the world go round

Some people want nothin out of life
And some people want it all
Some people ain't livin life right
But fast money make God call"
http://www.youtube.com/watch?v=OjX_6UX28Jo

Inga kommentarer: