fredag, augusti 29, 2008

Flirta

Tydligen är detta något som jag e bra på, eller har varit i varje fall, har nog legat av mig lite de senaste 8 åren ;)

Jag har alltid älskat att ge komplimmanger, jag älskar att umgås med tjejer / kvinnor!
Kan inte få nog helt enkelt.
att flirta med någon där man får respons, är bland det bästa som finns.
Det börjar oftast väldigt oskyldigt, och ibland vill man att det ska bli mer "skyldigt" ibland så är det just det oskyldiga i flirtandet som är det roliga.
Jag har aldrig sett mig själv som snygg, jag ser väl helt ok ut, men jag har aldrig vunnit någon på mitt utseende, eller min självsäkerhet, har alltid varit ganska blyg.
i varje fall i början, men jag kan enkelt verka motsattsen, men det är oftast en fasad eller mitt sätta att vara!
Dock så mitt flirtande är en av de få saker som alltid är ärlig, jag säger alltid vad jag tycker, och det finns alltid något gott/trevligt att säga om alla!

Anledningen till att jag kom att tänka på detta är att jag har ju aldrig träffat Kelly från Australien, vi har bara pratat väldigt mycket, men både hon och hennes tjejkompisar tycker jag är super trevlig och flirtig, men flirtig på ett väldigt positivt sätt, och de älskar att jag är det!
detta ger mig en liten boost, för det är precis den responsen jag söker

Och jag tror säkert att man kan fråga fler tjejer som känner mig att det är så jag är, en trevlig prick!

Oftast så är mitt flirtande inget jag gör aktivt utan det är som sagt så jag är, jag tycker om att vara trevlig!


"So what can I do? I really beg you, my Lord
To me flirting is just like a sport
Anything fly, it's all good let me dump it
Please set in the trumpet

A little bit of Monica in my life
A little bit of Erica by my side
A little bit of Rita's all I need
A little bit of Tina's what I see
A little bit of Sandra in the sun
A little bit of Mary all night long
A little bit of Jessica here I am
A little bit of you makes me your man"




Inga kommentarer: