fredag, augusti 29, 2008

Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt

Nu är även fredagen slut... blev inte en sådan fredag som jag kanske önskade mig, ja det blir var man gör det till!
Försökte få tag på lite vänner för att se om någon ville gå och se X-Files med mig, men det var ingen som hade tid, de flesta jobbade tydligen sent...en FREDAG!

Jobb var ytterliggare en aldeles för lugn dag, lite städning, och småpillandes med en del grejor.
Men sista timmen så försvan de flesta som sagt en efter en.
Vi som var kvar surfade mest och väntade ut tiden, blev ju en del Youtube.com som ni sett i tidigare inlägg!
så mycket sjukt det finns där.
Väl hemma så plockade jag undan lite bygggrejor, blev positivt överaskad över hur långt murarna kommit, ser riktigt bra ut nu!

vi måste städa här imorgon dock, Sandra ska ha kräftskiva, ja jag är bjuden hehe
och har inga planer på att ta det lugnt med snapsen, behöver en bläcka känns det som just nu!
kan vara riktigt skönt.
Ska även på morgonen en sväng in på StreetXtremes vid Strippen kolla sjysta bilar, lite drifting och dragracing! kommer nog bli riktigt kul
ska inte glömma kameran bara!

Kollade på en av de sämsta filmer jag sett på länge nu ikväll, Superhero Movie, inte min typ av humor, den är aldeles för låg och löjligt! men men nu har man sett dem också!
ska bli skönt å gå och lägga mig, ska bara hitta något att läsa eller så blir det väl ett avsnitt av HouseMD på tvn däruppe!

Dagens citat blir: Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt

Dagens Låt:
I left the Jag and I took the Rolls, if they aint cutting then I put em on foot patrol.
How you like me now, when my pinky's valued over three hundred thousand,
Lets drank you the one to please, Ludacris fill cups like double D's.
Me and Ursh once more and we leave 'em dead, we want a lady in the street but a freak in the bed to say


Inga kommentarer: