fredag, augusti 29, 2008

boooooooooring

En efter en av oss går för dagen nu!
40 minuter kvar sen slutar man... och det är dötrist här nu, alla vill bara hem och hålla fredag.
mycket youtube blir det kan jag ju säga!
och vet inte hur ofta jag uppdaterar garaget.org sidan för att se nya forum inlägg och bloggar!
kollar även runt mina vänners andra bloggar, finns lite kul, ska nog uppdatera min blogglista sen någon dag så ni också kan få ta del av dem!

lite kul att kolla statistiken också och var folk loggar in, blir lite av en sport att försöka gissa vem ni är som läser, om där är någon man känner!
vill ni avslöja er så är ni välkomna att skriva en liten kommentar, alltid kul att höra vad ni tycker om mina åsikter :-)

känner att jag idag inte vill gå hem efter jobb, hade velat sticka på bio eller ta en öl med någon trevlig, hade även behövt en kram eller 2 hade inte varit fel!

Inga kommentarer: