fredag, juli 15, 2011

Vitaminer är bara trams

Den har man hört ett antal gånger, men ännu roligare är det att få höra från en "vitaminskeptiker" som provar våra Kyäni Sunrise och som efter c:a 1 månad kommer tillbaka som säger saker som jag känner mig piggare, jag har sovit mycket bättre sista tiden.
Jag orkar mig igenom min arbetsdag.
och ett par av dom som nu druckit Sunrise en längre tid och upptäckt att det varit och kännt sig mycket friskare!
Själv så mår jag avsevärt bättre, jag ansåg mig må bra redan innan, men så upptäcker man dessa små ljusglimtarna som att man nu på sommaren kan lukta hur sommar ska lukta, näsan är inte igentäppt av det där gröna mjölet som flyger runder i luften på sommaren.
Eller det faktum att jag sluppit snora mig igenom hela vintern!
Detta är de små sakerna som gör det så värt att faktiskt äta riktiga vitaminer, och med riktiga menar jag inte de där billiga kemiskt framställda multifusk tabletterna man köper för 50 spänn i handeln.
Men sen så får man höra andra kunder och distributörernas "stories" om vad Kyänis 3 produkter gjort för dom, det är sådant som bygger tron, och som ger mig mer kraft att hjälpa fler må bättre.

Inga kommentarer: