fredag, november 26, 2010

En helg som jag verkligen sett fram emot

Denna helgen kommer bli en helt underbar helg, jag har sett fram emot den hela veckan.
det kommer hända massa roliga saker hela helgen, och den är fullbokad redan.
Ikväll ska vi (jag och michelle) Mysa med lite popcorn, en film, och idol
Imorgon blir det ridskolan, sen så sticker vi och handlar lite kläder till Michelle för ett presentkort som hon fick i födelsedagspresent, ska även handla det sista julpyntet.
efter det så sticker vi och åker lite pulka, för nu är snön äntligen här, och lördagen avslutas med kalas hemma hos Macke och Camilla för Liam. sen kommer Michelle åka hem till Sandra och jag ska in på Ölföreningens årsmöte, äta en tre rätters middag, dricka lite god öl och ha en trevlig kväll.
På söndag så hämtar jag upp Michelle hos Sandra, och så sticker vi och åker lite mer pulka och är ute och leker i snön.
Efter det så blir det julmys och julpyntning för hela slanten. och kvällen avslutas med glögg, och en film eller så. Helt enkelt en Mysig Pappa/Dotter helg.

Inga kommentarer: