torsdag, november 11, 2010

Android appar i min telefon


Har inte hunnit "recensera" fler Android appa sista tiden, men tänkte sammanställa en ny lista på de jag har i Telefonen just nu, prova dom gärna, kommer skriva utförligare senare i en blogg om dom.
Just nu i min telefon (den privata X10 Mini) som jag har finns nu...

  • Angry Birds - Beroende framkallande spel
  • Better Battery - Batterioptimering för bättre batteritid
  • Blogaway - Blogg app inte använt så mycket ännu
  • Bubble Blast Halloween - Ett till tänka spel
  • Cars Wallpaper - namnet säger det mesta
  • Fancy Widget - Snyggaste och bästa klock/Väder appen/widgetten jag hittat
  • Foursquare - Här är jag bloggning
  • Handcent SMS - ABSOLUT bästa SMS appen alla kategorier
  • Installer - program för att installera appar från Minneskortet
  • Opera Mini - Bästa webläsaren på marknaden
  • Shotgun free - helt onödig app
  • Smart Monitor Light - Info app
  • SMS Enhancer - en app jag börjat testa för att skicka grupp SMS mm
  • Spotify - Need i say more
  • StoryTel - App från företaget StoryTel för att lyssna på deras ljudböcker
  • Twidroid - Twitter app, som funkar väldigt bra
  • WiFi@Home - Mycket bra app som startar WiFi när jag är hemma, men stänger av den automatiskt när jag inte är hemma
  • WiFi Manager - WiFi program för att enkelt ställa in sitt WiFi nät.
And that all for now folks
kommer recensioner om de olika apparna efterhand som jag lekt färdigt med dom.

Inga kommentarer: