torsdag, augusti 19, 2010

Sitetalk, the talk of the town

Blev rekomenderad att titta lite på Sitetalk som bygger på nästa generations sätt att handla
Först blir man gratismedlem på www.sitetalk.com/tborglin
Efter det får man tillgång till en massa olika siter
bland annat den som jag fann mest intressant nämligen www.sitetalkmall.com som är en enorm galleria, fast lite mer som en amerikansk Mall där man kan hitta allt, Finns massor med stora märken av produkter, och det är som en massa affärer, dvs inte en stor webshop som säljer allt utan som en stor galleria, där många olika tillverkare har sina egna shoppar, men man betalar på ett och samma ställe.
Så jag registrerade mig och har börjat titta runt på det lite granna, tycker det verkar väldigt spännande, mycket på grund av att jag handlar det mesta på nätet ändå.
Sitetalk är ganska nytt fortfarande men har fått väldigt stor genomslagskraft.
Men som sagt www.sitetalk.com/tborglin skapa ett konto och se för er själva!

Jag återkommer sen med mer info när jag provat runt, ni som själv skapar erat konto, och leker runder där får gärna kommentera till mig här vad ni har för erfarenheter av det.

Inga kommentarer: