torsdag, juli 29, 2010

Give me a F**N break

När ska jag få andas, när ska jag ha mer än näsan ovanför vattenytan och när ska jag slippa alla utgifter för det JÄVLA huset.
Trodde att när jag äntligen sålt det att jag skulle bli fri, att jag skulle få börja jobba med att komma på fötter igen.
Men istället så varje månad kommer det nya utgifter kopplade till huset, och det är inte de små enkla, utan det rör sig alltid om massor med tusenlappar som ska ut.
och när man tror att man äntligen har klarat av allihopa, så då får FORTUM för sig att de missat skicka ut en slutfaktura, jag flyttade ut den 24 Mars, igår fick jag en faktura som gäller för Februari och Mars månad, på 5800kr så nu är det bara att så fint att ringa dom och fråga om man kan dela upp den betalningen på typ ett halvår eller så.
blir så trött på det, trodde att dom här sista hantverksfakturorna var de sista när vi fixade det sista på huset.
så nu hoppas jag inte ens längre, jag vet ju redan att jag har 5 år framför mig att betala för min fars misstag och fel så det är väl bara att inse, mitt ENDA sätt att komma på fötter blir att jobba hårdare med KYÄNI och öka mina inkomster där ännu mera.

Inga kommentarer: