onsdag, juni 02, 2010

Pollenplågan

De senaste 5 åren så har jag varje vår och sommar lidit av denna förbannade gröna plåga som även kallas pollen.
Men i år har jag fortfarande inte känt av det, jag har under alla år som jag lidit av det dragit mig för att söka hjälp för det, för jag tycker inte om läkemedel, och som jag sa i år har jag fortfarande inte märkt av det, så jag har börjat dra slutsatsen att det kanske varit en antioxidant och vitamin brist som jag lidit av då jag sedan jag flyttade hemifrån och in till stan fått fler och fler allergier.
Det började med hösnuva och katt, sen kom pollen mm.
återstår och se om jag kanske även blivit av med katt och sen även häst och hösnuva, men en sak i taget.
Hade ju varit sjukt kul om det varit en brist i kroppen, och det enda jag ändrat på från föregående år mot i år är att i oktober i fjor började jag använda Kyänis produkter, deras Sunrise antioxidant och vitamin jouice och deras sunset omega3 med Tokotrienoler i.

Inga kommentarer: