onsdag, februari 24, 2010

Skriver kontrakt idag

Idag äntligen så skriver jag kontrakt på lägenheten!
lite spänd är man, det är ett stort steg för mig, har sålt huset, skriver kontrakt på en egen lägenhet.
Sen får vi se när inflyttning blir så jag kan medela köparna av huset detta, och måste ta upp det med Sandra vår mäklare så att vi kan skriva om de papperna, och slutföra köpet i och med deras inflyttning.
får nog börja göra lista på allt som ska göras, måste även på allvar börja packa lådorna nu, gjorde 2st igår i varje fall.
Men händer så mycket annat, har en massa Kyäni möten också nu, blev äntligen Jade Director igår.
Så 2 av de sakerna som jag väntar på skulle hända hände igår, och nya mål och planer är redan satta.
Hoppas få lägenheten innan jag måste vara ute ur huset, så att jag kan sätta lite färg på tillvaron ;)
Sen så är målet Pearl Director nu inom en väldigt snar framtid, och då får jag jobba HÅRT för att fixa det, men det är det värt!

Inga kommentarer: