måndag, november 30, 2009

Planer planer planer

Tur man har en bra Kallender för nu är det mycket som händer den närmaste tiden framåt
Idag kommer jag befinna mig på Hotel Ibis hela kvällen och träffa kontakter till Kristofer, blir väl en 7-8st Kontakter då.
Sen imorgon sticker jag kanske till Landskrona för att visa det för 2-3 personer där!
Onsdag är det Julmiddag på St Markus Vinkällare med Manpower.
På Torsdag efter jobb så sticker jag till Norrköpoing efter jobb, helt underbar, ser jag verkligen fram emot.
Kommer bli mycket mys och har även 20-30 Kontakter från Johan som jag ska träffa där uppe.
På fredag kommer jag få träffa Max, Sandras son, han har redan flera gånger frågat när jag ska komma upp, ska bli spännande, och är JÄTTE stort!
Lördag kommer jag träffa i princip hela släkten för då fyller en av Sandras kusiner år så då är det Kalas, kan ju ärligt säga att jag är lite nervös för detta!
Söndag blir en bizniz och mys dag likaså måndagen då vi även eventuellt ska ha det absolut första APt i Norrköping och Patrik J kommer upp och hjälper mig!
Tisdag tillbaka på jobb.
Denna veckan blir det nog en sväng upp till Blekinge också, har ett gäng där som är intresserade av Biznizen så då drar vi dit och snackar med dom och kör en Utökad hempresentation!
Så det händer massor nu de närmaste dagarna, men det är kul, det är så här jag lever mitt liv, In the fast lane, då mår jag som bäst.

Inga kommentarer: