torsdag, oktober 01, 2009

Nothing ever stays the same

Every changes nothing ever stays the same!
Det är det vi kallar för livet, allting är hela tiden i rörelse, allting i ständig förändring. Vissa av oss klarar dessa förändringar väldigt bra, vissa står ut med dom, och vissa har väldigt svårt för förändring.
Det är inte upp till mig att dömma vem du är i detta.
Jag själv däremot tror att jag har väldigt lätt för förändring, anpassar mig väldigt lätt i nya situationer.
Dock så är där vissa förändringar jag har svårt att förstå varför dom inträffar, beror det på mig, eller beror det på någon annan?
Detta senaste året för mig, eller 1,5 åren får jag väl säga, har varit i konstant förändring, det har hänt så otroligt mycket i mitt liv, så jag har säkerligen förändrats också förhoppningsvis till det bättre.

Inga kommentarer: