måndag, oktober 05, 2009

en spruta med Kvicksilver

Tydligen så har allmänheten börjat bli erbjuden att vaccinera sig mot baconsjukan, svininfluensan, grishostan och allt vad det nu kallas för.
Men jag kan personligen säga att jag kommer själv inte ta detta, och jag kommer stå på mig i diskutionen med Sandra när erbjudandet för Michelle kommer upp.
För dels så vet dom inte vilka biverkningar det har, eller kommer få i framtiden!
Dels, hur bra känns det att veta att de vill spruta oss fulla med Kvicksilver?
jag har i varje fall fått lära mig sedan barnsben att inte tugga på termometern för den innehåller kvicksilver och det är LIVSFARLIGT det är inget man vill komma i kontakt med! varken på huden eller i sitt blodomlopp eller i munnen med för den delen.
Så varför skulle jag då låta dom spruta in detta i mitt blod, eller ännu värre i Michelles blod?
Nej du inte en chans att de kommer i närheten av mig med en spruta med kvicksilver bara för en influensa som egentligen inte är värre än någon annan influensa, bara lite mer smittsam.

1 kommentar:

Vivendi sa...

Ett par länkar i ämnet
(jag är med på Hg-listan för kvicksilverskadade och får en hel del information den vägen)

40-årig man blev sjuk av vaccinet:
http://www.sourze.se/Testpatient_Injektionen_gjorde_mig_sjuk_10689298.asp
"Injektionen gjorde mig sjuk – testet är oansvarigt… Jag kände mig fullständigt omskakad, på tredje dagen fick jag ont i njurarna, huvudvärk och feber. Sedan fick jag en hostattack och tvättstället färgades rött – det var blod"

Forskarlarm om vaccin mot svininfluensa: Foster och spädbarn kan få kroniska skador
http://www.svininfluensan.com/content/forskarlarm-om-vaccin-mot-svininfluensa-foster-och-sp%C3%A4dbarn-kan-f%C3%A5-kroniska-skador
"- Det finns kvicksilverfria vaccin , men trots att anbud lämnats på sådant har Socialstyrelsen inte tagit riskerna på allvar och anskaffat vaccinet. Andra länder har beställt allt kvicksilverfritt vaccin som kommer att tillverkas den närmaste tiden."

Här är vaccinet helt bannat, liksom många andra vacciner, då även de innehåller Hg.