måndag, september 21, 2009

Ny vecka nya möjligheter

Ny vecka igen, tiden bara rusar förbi, tycker veckorna just nu springer ifrån mig, allt jag försöker hinna hamnar på efterkälken, och ändå så gör jag JÄTTE mycket varje vecka.
Men nu är den en ny vecka som ska utnyttjas och användas, och jag vet redan vad jag ska göra hela veckan, men för en gång skull är det något som kommer ta mig närmare mina mål, och det jag verkligen vill.
Kommer bli många Kortpresentationer, denna veckan, många som ska få se en helt ny möjlighet.
Blir nog en och annan film med på kvällarna, såg en helt fantastisk film igårkväll, har sett den ett par gånger redan, men den är så otroligt bra, en verklighets baserad film som verkligen visar att har man bara ett mål, en tro på att lyckas så kan man lyckas med vad som helst.
Har ni inte sett den så rusa direkt iväg till närmaste butik som säljer DVD eller BD och köp den, den heter "Pursuit of Happyness".
Nej nu ska jag sätta igång med mitt Jobb.

Inga kommentarer: