tisdag, september 08, 2009

Dubbelbokningar

Denna veckan har gett dubbellbokningar ett ansikte.
Imorgon onsdag är det afterwork med jobbet, samtidigt så skulle jag behöva vara i Helsingborg och hjälpa en kille igång med Kyäni, samtidigt så skulle jag träffa en annan vän och visa Kyäni för honom.
Dock så är det jag som är "the instigator" av Afterworken sedan 2 veckor tillbaka, måste bara lösa hur jag tar mig till och från Lund utan bil.
tror jag flyttar Kyäni mötena till på torsdag, det verkar funka för alla parter tror jag.
Sen på lördag så var jag först bjuden på ett barnkalas, ett stort party för ett par vänner i Trelleborg och ytterliggare en födelsedag i sjöbo.
Dock fick jag idag höra att barnkalaset är inställt av lite tråkiga anledningar.
Men då säger mamma till mig, ska du på Jörgens dop.
Den inbjudan har jag itne ens fått, men tydligen så tror de att jag ska komma, hmm blev mycket här helt plötsligt.
känner på mig att där är säkeriggen en hel massa andra saker jag missat.

Sen så vill jag inget helre än få tid att sticka till garaget och BMWn som jag saknar min bil.

Inga kommentarer: