onsdag, juli 29, 2009

Nyvunnen Motivation

Känner äntligen att nu har jag nyvunnen motivation att ta tag i en massa saker som legat på is länge.
Men jag känner att nu är rätt tid att äntligen återvinna kontrollen över mig själv
aldeles för länge har jag låtit omständigheterna bestämma min väg.
BUT NO MORE!
Jag har dåligt samvete för att jag inte tränat på länge, inte känt motivation eller ork
men nu kommer höstsäsongen snart igång. Jag har ju sagt att jag ska ta svart bälte, och det ska jag, Kommer träna Kata med MarkusBQ i skivarp så snart de kommer igång, men även försöka få igång kataträning i Trelleborg, och blir inte det av så flyttar jag min träning helt till Skivarps klubb... Lite längre körning, men det får jag lösa!
Har sagt det innan men nu ska jag, fom måndag är det BRAK varje morgon, om jag så ska stiga upp 15 minuter tidigare för att hinna det och sen ta en dush.
Jag är trött på att inte vara nöjd med min kropp, att jag ens låtit den förfalla som jag har.

Sen har jag en massa mål och drömmar, dags att göra upp en plan att nå dom, ta ett i taget, har lite möjligheter som kanske öppnat sig, ska börja titta lite på dom nu.
inte bara knega vidare och precis klara mig, Ja jag har ett hus som kostar mycket.
Men istället för att dra ner på min levnadsstandard och mina utgifter, varför inte istället höjag mina inkomster. I början kanske jag ska göra en kombination för att få bättre kontroll över allt!

Bilen ska bli utställningsklar, och den ska bli en Headturner, så är det bara!
Detta för att denna bilen ska leda till något som jag vill jobba med, något som jag kan bli riktigt duktig på, men då måste jag visa mig först!

Som jag skrivit tidigare så fort Sandra flyttat ut ska jag påbörja och göra minst en förbättring på huset varje dag, tills allt e klart.
för det ska bli klart NU och det ska säljas mycket snart.

Jag tror att tar jag tag i dessa sakerna och lägger manken till så kommer jag lyckas outstanding. För jag kan, jag vill och jag ska lyckas!

Inga kommentarer: