fredag, juli 31, 2009

Men ska det va så svårt att få nå nullning här inatt?

För vid baren
Erfaren stod jag i vimlet och dreggla
tog på en stjärt, 'jag vill ha den', sa jag och fick mig en slägga
Smack
Sen blev det natt i minst en kvart
och sen när ja vaknade till
'Hur är det fatt?' fråga en tjej
Jag svara 'Jo det är chill!
Hur skulle de va me en öl?'
hon svara 'Tack det är bra!
Är här med killen hämtar jackan och så ska vi nog dra'
'Du kan dra!' svara jag
och stappla inåt mot golvet
där rappen spelas från tolvor
och brudar dansar runt om mig
Shit man, jag var Usher där ett tag
jag dansa hetast och grymmast
och jag var bäst tyckte ja!
Jag gled
fumligt fram till första bruden jag såg
Hon titta snett på min dans och dansa snabbt därfrån
För med brudar gick de trögt
efter många försök
Där jag fått smällar av flera
så gick jag hem och onanera

Inga kommentarer: