måndag, juli 20, 2009

I live my life in the fastlane

Har hela tiden massa saker som händer, massa project runt omkring mig
jag tror inte jag fixar lugn och ro, det måste ske något, hända något.
Men jag trivs så, I live my life quarter of a mile at a time..... in the fastlane ;)

Idag så tog sandra lägenheten, så nu ska jag planera om min ekonomi, jag ska planera om huset som jag kommer bo kvar i tills det är sålt PUH, det är stort, men är ett bra steg!
Man måste våga något för att vinna något.
Att våga är att leva!

Sen har jag nu satt en deadline för nya www.skanecrazytour.se som kommer lanseras den 16:e Augusti
Jag har försökt boka plats på Vallåkra träffen för Skåne Crazy Tour 2009's deltagare
Jag håller på att registrera Skåne Crazy Tour som en förening. och vi har bokat vårt första officiella möte!

Jag ska på husvisning den 27:e ett hus i trelleborg som ligger bra i pris med.

det händer massa hela tiden! och detta är ändå bara allt officiellt som händer, sen är det mycket i skuggan också..

But i love to live my life in the fastlane

Inga kommentarer: