tisdag, juli 21, 2009

Drömmar, mål och planer

jag har lite drömmar och mål här i livet.
saker som jag vill göra, hinna med och klara av!

Jag vill ta fallskärms certifikat.
har velat i över 1,5 år nu och kännslan sitter kvar så det är inte bara en "spur of the moment" sak.

Jag vill jobba med Personlig utveckling av barn och unga, hjälpa dom utveckla sin självkännsla och självförtroende att våga sattsa, våga göra.
det har varit en dröm länge att göra detta hel pro bono.

Jag vill bli min egen chef
jag vill verkligen hitta min nish, det jag klarar av riktigt bra...
men mitt mål är inte att driva någon liten firma som jag gör allt jobbet själv i, jag vill driva en firma med anställda, som gör jobbet, jag kommer med ideerna och besluten.
givetvis med hjälp av en brainstrust.

Jag vill verkligen lyckas göra en utställningsbil som folk vänder huvudet när de ser.
betyder mkt tid och pengar, 2 saker jag inte har idag, men man kan ju skapa både och med rätt motivation.

jag har nog fler men dessa är bland de starkaste

Inga kommentarer: