tisdag, juli 14, 2009

Det går bra nu....

Ta mig på orden det går bra nu ;)

japp, saker är egentligen inte så illa som man kanske kan tro när man läser min blogg!
utan jag trivs faktiskt riktigt bra, det är småsaker som är lite jobbiga, som att fortfarande bo kvar med sin ex fru trots att man har tagit beslutet att skillja sig, men tills vi sålt huset är det den bistra sanningen, tur att vi är bra vänner!

Men utöver det så är allt kanon, jag har en underbar dotter som jag älskar över allt annat!
jag har en hobby som jag gillar även om jag svär över bilen då och då, så tycker jag faktiskt väldigt bra om den.
Jag har bra vänner som alltid finns där, när jag verkligen behöver dom, och det bästa är att de vet bättre än jag när jag verkligen behöver dom!
Jag har nyss "träffat" en ny bekantskap som är kanontrevlig och som på sista tiden fått väldigt mkt av min tid.
Jag har ett jobb jag stormtrivs på, ja det är mkt att göra men det är det värt och bättre är väl det egentligen!
Jag har alltid pengar när jag behöver dom, kanske inte i det överflöd jag skulle önska, men jag jobbar på det.
Jag har ett brinnande intresse för bilträffar, och den senaste stora jag var med och annordnade (Skåne Crazy Tour) blev en kanonsucce och vi jobbar redan på att göra nästa års Tour ännu bättre!

Så Det går bra nu, jag älskar livet och jag tror livet älskar mig!
Någon annan som älskar mig?

Inga kommentarer: