tisdag, maj 05, 2009

Milstolpar i mitt liv!

Blev inspirerad av en blogg jag läste imorse att själv titta på vilka Milstolpar jag har tagit mig igenom under mitt 32 år korta liv! det har ju faktiskt blivit en del när man börjar tänka tillbaka.

(obs inte i kronologisk ordning)
  • Fötts. döpts och konfirmerats
  • Gift mig
  • Skillt mig
  • Fått en underbar dotter
  • Bott i Trunnerup, Malmö, Stockholm bredäng, Stockholm Sollentuna, Malmö, Genarp, Trelleborg
  • Jobbat på ett ungdomsläger ett sommarlov i USA Main
  • Varit i USA mer 10 gånger varav endast 3 som semester
  • Varit i Karibien och kryssat 2 gånger
  • Haft en inneboende
  • Gjort lumpen
  • Min närmaste vän har kört ihjäl sig
  • Haft katter
  • Tränat Judo i totalt 10 år
  • Haft 7 Jobb, varav inget har jag aktivt behövt söka
  • Jobbat som Support tekniker, Teamleader för ett svenskt Support team, TeamLeader för ett Norskt support team, IT Konsult för en internettjänst, Annons Säljare, Persondator säljare, Koordinator.
  • Ägt 4 Bilar
  • Tagit körkort för bil
  • Varit i 2 Bilolyckor
  • Hoppat fallskärm
  • haft 2st företag varav 1 har gått i konkurs. det andra har skrivits över till min far
  • Varit i egypten
  • Varit inne i en Pyramid
  • Byggt ett hus
  • Förlorat många bra vänner
  • Fått många nya vänner

Det finns nog mkt mkt mer... men detta är en del av mitt liv och min livserfarenhet, detta är det som gjort mig till den jag är idag, en del av det i varje fall.

Listan kan säkert som sagt göras mycket längre, detta är mest den andra halva av mitt liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är lite kul att spalta upp det så där. Sen skulle man kunna variera det till det oändliga. I mitt sinneslag igårkväll skulle jag nog kunna göra en positiv lista och en negativ men det var ju inget kul. =)

Sen finns det ju andra milstolpar som man inte kan tala högt om ;)