måndag, mars 30, 2009

resan hit

Resan hit gick bra, det underlättar otroligt mkt att kunna sitta i lugn och ro i en Lounge medans man väntar, och att sedan på planet när man ska resa så länge ha gott om plats, möjlighet att sova mm, det är sådan otrolig skillnad.
Men det är fortfarande drygt med 12 timmars resa dörr till dörr, man är väldigt sliten när man kommer fram.

Det gjorde inte saken bättre att efter att väntat i 2 timmar på flygplatsen i newark på nästa plan, att när man sen sitter i planet, och det kör ut på startbanan är det säkert 20 plan före och fruktansvärd dimma, så resan med det planet skulle tagit 1h10min men tog istället nästan 3 timmar
sen fick jag väskan ganska snabbt, och tog bussentill Hertz för att hämta min hyrbil!
en ganska stor Impala, men ny så den var helt ok att köra.

stack till hotellet och checkade in och sen direkt iväg till Chilis för att få lite middag i magen och en välförtjänt öl!
Sprang in i en av mina första vänner här i RTP sen jag bodde här, Joni som tidigare jobbat där, hon var där med lite vänner när jag kom dit, Var skitkul att träffa igen, bestämde att jag ska med dom ut och parta på Torsdag nere i Downtown Raleigh.
var ganska trött så jag orkadeinte sitta där så länge, utan stack tillbaka till hotellet och kopplade upp mig lite, kollade av mailen, lade upp lite bilder här på bloggen, och slocknade som en sten redan kl 9!

Inga kommentarer: