måndag, mars 30, 2009

äntligen på hotellet

Japp efter en lång dag så är jag äntligen på hotellet.
ska skriva lite mer imorgon vad som hände och hur resan hit gick
just nu är jag för trött för det! klockan är i mitt huvud 2 p ånatten, men bara 10 över 8 här så för att palla behöver jag vara vaken en liten stund till, kl 10 har jag sagt att jag inte får somna innan för att snabbt ställa om mig!

lite bilder kan ni få så länge i varje fall!

och som vanligt ligger inte bilderna i rätt ordning utan sista bilden kommer först och jag orkar inte redigera det!

Chilis, jag återvänder alltid till denna restaurangen, här känner jag mig hemma!

Mitt Hotellrum, undra vem som ska sova i säng nr2 :-)

Hotellet Hilton Raleigh Durham Airport

Min Hyrbil, en Impala E85 bil, stor och klumpig men skön att köra!

Min Frukost i Buisnessloungen på köpenhamns flygplats

Inga kommentarer: