måndag, februari 02, 2009

Sleepless in trelleborg part 12345

vet inte vilken sleepless blogg detta är i ordningen hehe
men det är i varje fall en till i raden av bloggar då jag inte kan somna
denna tidigare än de vanliga i varje fall!
Låg och funderade på det huset som fortfarande finns till försäljning, kanske ska åka och titta på det igen, minns en del av det men vill få ny inspiration till vad jag kan göra där!

Sen funderade jag på vad jag ska ta tag i här, och hur jag ska lägga upp det så det blir gjort, ska ringa mäklaren och säga att något måste hända nu de närmaste 2 veckorna annars får vi nog börja leta ny mäklare, för med denna är det helt dött
även få en ny värdering av huset, som det är och om vi fixar lite extra och lägger till.
Samt hur vi ska göra med pengar och betalning för en del som ska göras vid!
har lite ideer och börjat göra en lista, imorgon så blir det en till grundlig genomgång, där vi sedan tittar på om jag kan göra det, om sandra kan göra det
eller om vi måste ta hjälp, vem kan hjälpa oss mm mm
det ska göras en norggran plan med datum och mål och hela kittet som ska följas slaviskt av mig och sandra för att få sålt detta huset NU!

vad kan vi själva göra och vad ska vi lämna till mäklaren att göra!

Inga kommentarer: