måndag, februari 02, 2009

Riktiga måndagen

Japp idag var det en riktig måndag, men det hade lika bra kunnat vara Tisdag då jag jobbade igår som sagt.
En helt vanlig dag skulle man kunna säga, MASSOR att göra på jobb, vilket är kul, det är roligt faktiskt att jag kan fortfarande säga efter 4 år någonting så tycker jag det är kul att åka till jobb, jag trivs med mitt jobb på SonyEricsson!
idag passade jag även på att kolla lite på bilförsäkringar mm
och skrev papper på att byta till ett nytt bolag, vilket innebär att jag sparar 2000kr på min bilförsäkring om året. istället för 6300 för för en halvförsäkring så kommer jag från nov och framåt betala endast 4300 om året, och sedan 361kr i en tilläggsförsäkring som ger mig vägassistans, reducerad självrisk vid vissa sorters olyckor mm.
Denna veckan har jag michelle så jag lämnar och hämtar från förskolan, och umgås lite extra med henne på kvällarna mm mm! jag vet skum uppdelning, men bra ändå och så vänjer man henne sakta men säkert in i att ibland bo hos mig och ibland hos Sandra!
Det huset som jag är intresserad av finns fortfarande kvar såg jag idag när jag kollade lite på hus igen, mest för att se vad som händer med priser och så! KANONBRA, synd bara att vi måste få sålt här först för annars hade jag velat slå till på det och börja fixa där men men.... !

Inga kommentarer: