torsdag, februari 19, 2009

Ser fram emot imorgon

Imorgon kväll kommer nog bli kanontrevligt
Är bjuden på ÖlProvning i malmö, de ska prova English Ale, ska bli riktigt spännande, jag är inbjuden som gäst, fick det som födelsedags present av Anette och Anders!

Kommer bli lite stressigt innan, för jag ska lämna Michelle hos Mamma först nere i Trunnerup utanför Ystad, och sen måste jag hinna med en buss från trelleborg som går kl 17:05 och då ska jag helst ha hunnit tillbaka ställt bilen mm mm.

Men det fixar sig, har gott om flextimmar att utnyttja på jobb så jag kommer gå vid 14 tiden så jag hinner till trelleborg hämta Michelle, köra ner till Mamma med henne, tillbaka till Trelleborg, sätta bilen, hinna med bussen, möta upp Anette, åka med buss till Limhamn, och vara där före kl 18:15.

Men det löser sig, det gör det alltid, och jag har en snabb bil ;)

Inga kommentarer: