torsdag, februari 19, 2009

Blödig?

Är jag blödig eller är det så här man är ??

Jag och Michelle hade en liten fight idag om lite olika saker, det hela slutade i varje fall med att ingen godnatt saga och gå och lägga sig direkt efter maten!
Maten som var en del av vår fight andra delar handlade om att man får inte ljuga och man får inte säga elaka saker till andra.
I varje fall så gick vi upp, hon nattades och jag släckte, hon var helt förkrossad över det att hon inte fick någon saga!

Men 20 minuter senare gick jag upp till henne igen, satte mig hos henne och tog henne i min famn, frågade om hon sov, och om hon ville ha saga!
Jag förklarade igen för henne lugnt att man får inte lov att ljuga, man får inte säga elaka saker mm mm och vi pratade lite om det som hänt, sen läste jag lite ur hennes sagobok för henne och satt hos henne medans hon försökte somna efter sagan.

Jag är av principen att man ska ALDRIG skiljas som ovänner! eller gå och lägga sig som ovänner! och det försöker jag hålla på så gott det bara går!

Inga kommentarer: