tisdag, januari 06, 2009

Vilken natt

Har nog inte sovit många timmar denna natten!
Michelle kom in till oss som vanligt vid 1 tiden på natten, och somnade vidare, sen strax efter att vi släckt och precis börjat slumra till, eller jag i varje fall, Sandra sov nog redan tror jag.
så börjar Michelle gråta, hon hade så ont i sin kind, vi vet fortfarande itne varför eller vad det var.
vi provade att ge henne lite panodil för att lindra smärtan och få henne att somna om. Det gick väl sådär, för hon både hade ont och så var hon så trött att hon inte kunde slappna av utan hon bara vred och vände sig hela tiden!
vi provade allt, jag var upp en sväng med henne och drack ett glas mjölk, vi försökte trösta henne, sitta upp med henne, allt.
Det som funkade bäst var när sandra sa åt henne att lugna ner sig och lyssna på hennes andning då slumrade hon till och sov lite, men var gång jag hade lyckats slumra så vaknade michelle, vet inte hur många timmar vi höll på innan hon somnade på riktigt.
Men vi fick sova ända till 10:30 idag innan det vanliga "pappa får jag titta på barnprogram" kom inte så bra kanske för jag hade precis börjat vänja mig vid att vakna tidigt igen!

Inga kommentarer: