tisdag, januari 06, 2009

Mål resultat dag 1 mån 5/1

Igår så gick det hyffsat bra med mina mål!

1. Lev Nyttigare
Gick väl sådär, blev ju McDonalds till Lunchen, men det var lite omständigheterna som gjorde det, och jag har ju gett mig tillåtelse till 2st snabbmats mål i månaden, så detta får vara nummer 1.
på kvällen så hade jag sådan abstinens på något att tugga på, mycket för att jag slängt i mig så mycket skit under semestern och även de senaste månaderna. Sandra satt och åt lite choklad gjorde det inte lättare!
Men jag gick och gjorde mig 2 knäckemackor, 1 riskaka och 1 kopp te, det hjälpte jätte mycket, så ska se till att ha sådant hemma alltid nu!

2. Get back in shape
Innan jag gick och la mig så gjorde jag 25st armhävningar och 25st Situps, inga benböj och inga rygglyft igår, men jag ska bli bättre, ville inte vara helt svettig när jag går och lägger mig, så får planera det bättre idag!

3. Full kontroll på min ekonomi
Har fått ett excell ark av Marie som jag ska titta närmare på, och sen slå ihopa det jag gillar med det som jag redan har, sen ska jag innan helgen gå igenom hur det ser ut från 1/1 tills dagens datum då jag gör det, så har jag en grund att jobba på sen.

4. Australien
Biljettpengarna finns undanstoppade, så nu är det fickpengar som ska börja sättas undan!

Inga kommentarer: