fredag, januari 09, 2009

snart blir jag 25 igen!

Japp nu är det inte länge kvar tills jag fyller 25 ännu en gång, det är den 7 gången det sker :p
Har inte tänkt så mycket på det, men Sandra frågade mig igår om jag skulle ha en fest när jag fyller år, svaret då var hmm har inte funderat på det, sen fick jag frågan igen lite senare på kvällen, om jag tänkt något mer på det nu då!
Tror hon är feste sugen igen haha
Kan inte riktigt bestämma mig hur jag vill göra här, visst det hade varit trevligt, men pallar jag en fest, eller ska jag köra en middag istället, på kvällen, och sen ta det som det kommer?!? får fundera lite mer på det, men som sagt det närmar sig snabbt nu så får väl börja tänka i dom banorna!

1 kommentar:

Änglavakten sa...

Gratulerar! Hoppas du får en toppendag, fest eller inte!