fredag, januari 09, 2009

Mål resultat dag 4 tors 8/1

Dagens Måluppdatering

1. Lev Nyttigare
Ännu en dag då frukosten är en fransbrödbulle, och en Latte Machiato...hmm kanske inte det bästa men det är frukost i varje fall, vilket är mer än vad många äter alls.
Lunchen igår var Entrecote med Bearnesås och pommes samt sallad. och till middag blev det Marinerade Kotletter mer bearnesås och pommes hmm enkelspårigt men gott.

2. Get back in shape
Strax innan jag gick och la mig så blev det ytterliggare 25st Armhävningar och 25st Situps, denna gången så varierade jag armhävningarna med smala och breda för att fördela övningen lite. annart inte mycket att säga om detta än att det känns bra att göra, trots att jag fortfarande har träningsverk efter Judon :p

3. Full kontroll på min ekonomi
Här har jag inte gjort så mycket ännu, blir nog till helgen som jag börjar fixa med detta!

4. Australien
Fick mail från australienresor.se som jag har beställt lite material från, men det pris de offererade mig var 2000kr högre än det jag själv fick fram från deras sida, och så hade de satt att jag skulle flyga ut från Arlanda och inte köpenhamn. får se vad de säger efter att jag påpekat detta. Blir nog att kolla runt på fler ställer.

Inga kommentarer: