torsdag, januari 29, 2009

Så mycket bättre

Så mycket bättre man mår när man fått i sig lite mat, en kopp varm te med honung, tagit en lång skön varm dusch, nya kläder... man känner sig som en helt ny människa efter att legat sjuk.
känner väl att jag inte är helt bra ännu, huvudet är lite segt, och det känns som det tar tid att tänka, är fortfarande sjukt trött, och kommer nog vila/sova bort större delen av denna dagen också, har dock bestämt mig att jag SKA bli tillräckligt frisk för att åka till jobb imorgon! känner att det är för mkt som hänger i luften och som jag inte kan låta vara, känner mig stressad av att vara sjuk här hemma.
Det är kanske inte riktigt bra men men.
ska även ta en titta på sandras Dator.
blev något fel i hennes beställning av laptopen, och hon skulle ha rosa skal på den men fick den med orginal skalet svart, dock så hade detta kunnat undvikas om bara orderbekräftelsen lästs igenom, för där stod det svart och inte rosa, men det upptäcktes inte förän hon fått hem datorn, så hon betalade extra för att få ett rosa skal tillsänt till sig.
tyvär är det inte bara som med en mobil att snap off / snapp on.... utan man måste i princip skruva isönder halva datorn, kunna koppla en massa sladdar mm mm, så i princip måste jag skruva i sönder hela hennes sprillans nya laptop för detta.
känns lite osäkert då jag aldrig skruva i en laptop tidigare, och det är ändå en 10'000kr's leksak som om den går sönder är det kört med. så ni kan säkert förstå min nervositet!

Inga kommentarer: