torsdag, januari 29, 2009

Nästan frisk nu

Japp varit upp på mina ben hela eftermiddagen, till och med iväg till Entre och hämtade ett paket jag vunnit på Tradera, ett paket med GH till, så nu har jag 2 gittarer och ännu mera låtar att spela.
Spelade lite när det väl mörknat så att jag kunde dra igång projektorn. och michelle fick prova lite också när hon kom hem med Sandra.
Jag orkade till och med äta middag och efterrätt idag, resterna av Pajen jag fick som födelsedags "tårta" igår, mmmm så mkt godare än en tårta ändå!
Gav mig på ett sista försök på sandras dator, men gav upp, den ligger utanför mitt kunnande, eller rättare sagt, om jag av misstag eller för att jag inte vet tillräckligt hade klantat mig så hade det kostat mig alldeles för många tusen lappar för att jag ska klara av det ekonomiskt. så jag skruvade i hopa allting och lämnade tillbaka den, så får sandra fixa det på annat sätt. hmm allt detta för ett rosa lock ;(
Nu ska jag strax bege mig till sängen, lägga i nya sängkläder så jag blir av med de sista bacillerna, och titta på något bra på tv.

Inga kommentarer: