söndag, januari 04, 2009

Målsammanställning

Och då var mina viktigaste mål klara med hur jag ska genomföra dem.
Nu ska jag bara ta tag i alla också.
Jag har 4st stora mål som jag ska jobba med under 2009, kan eventuellt bli fler men dessa är dom som är viktiga för mig nu!
Det som är viktigt med ett mål är ju att det är Tydligt nedskrivet, Mätbart, har en tidsaspekt och någon typ av belöning i slutet, att klara målet i sig kan många gånger vara belöningen :p
så här kommer en enkel sammanställning av målen.

1. Lev Nyttigare
2. Get back in shape
3. Full kontroll på min ekonomi
4. Australien

jag kommer upprepa dom ofta för att göra mig själv påmind och jag kommer berätta för er hur det går för mig, vilka framsteg jag gör mm mm, allt för att motivera mig själv :)

2009 ska bli det bästa året någonsin... och bli min nystart! I år är då det händer!

Inga kommentarer: