söndag, januari 04, 2009

Mål #4 Australien

Nu är detta målet mer konkretiserat, det blir inte Mars-April som det först var tänkt pga att det är lite kvar här hemma att fixa, få huset sålt mm mm så en ny månad är nu bestämt och ska jobbas mot
Så målet och planen är att jag ska åka i november istället. jag ska passa på att slå på drömmar / önskningar i en smäll nu när chansen har öppnat sig för mig.
Jag har hela mitt liv velat åka till Australien, är väldigt fascinerad över det landet, och sen när jag fick kontakt med Kelly för 12 snart 13 år sedan så har vi ofta snackat om att jag ska åka över och hällsa på henne också. och nu verkar detta kunna bli verklighet.
Så tills november ska jag ha satt undan en tillräckligt stor resekassa för att kunna åka ner där!
Detta är mitt mål #4 och blir ju även en liten belöning till mig själv :-)

Inga kommentarer: