torsdag, januari 01, 2009

Mål #1 Leva nyttigare

Japp de senaste månaderna har varit riktiga svullo månader, har kränkt läsk och godis och annat skräp nästan varje dag på ett eller annat vis.
Nu är det slut på det, jag mår sykiskt inte bra av det, jag ser hur jag sabbar min kropp och är inte alls nöjd med den just nu så från och med Måndag när helgerna är slut så gäller

* Läsk och Godis endast på lördagar och vid speciella tillfällen som fester mm
* Skräp / Snabbmat endast 2 gånger i månaden, detta innefattar pizza, McDonalds mm mm
det enda godkända är Subway!
*När jag är sugen på något på kvällen så ska jag ta en kopp te och knäckebröd istället för sötsaker/chips
* inte slarva utan äta riktig lagad mat på kvällen både jag och Michelle oavsett vad!

Detta ska gälla hela året och hjälpa mig komma iform.

Inga kommentarer: