måndag, december 01, 2008

Var måttligt road till en början

Skulle hämta Michelle idag för sandra jobbade i h-borg, så hon skulle vara hemma riktigt sent, sen så skulle hon direkt på någon uppvisning med sin Capoeira grupp.
Kände mig sådär pigg på det, var trött och hade huvudvärk.
Sagt och gjort jag och Michelle lagade middag, åt rikigt gott, kollade på Julkallendern, och sen tog vi på oss och knatade iväg till Kulturens hus i Trelleborg

Så mycket roligare det var att titta på denna uppvisningen, så mkt mer action än alla de gånger jag sett det på hennes klubb, och så duktiga de var.
Sen drog de upp alla som ville på scenen, Micke en i Sandra grupp behövde inte övertala mig så mkt för att jag skulle hoppa upp på scenen, tillsammans med Michelle.

Det var riktigt kul vi fick lära oss grundsteget, och en spark och böjning/Rörelse för att undvika att bli sparkade, lite akrobatik fick vi prova på med, men det var sådana grejor vi själva gör på uppvärmningen på Judo, så det kändes lite som fusk från min sida hehe

Tog massa massa bra bilder, och några ska jag försöka smyga upp här ;)



Inga kommentarer: