onsdag, december 17, 2008

blandat skitsnack

Tycker det är grymt kul med såååå många nya läsare som jag verkar ha fått de senaste 2 dagarna.. VÄLKOMNA ALLA till min blogg om allt och ingenting, om det som rör sig i mitt huvud, ibland kommer en del vettigt ut, men även mycket som bara är rent skitsnack, eller högt mumlande och "thinking out loud"!

Men att få fler läsare ger mig inspiration att skriva mer, blogga oftare, dela med mig av mer!!!!

Tidigare denna veckan så ringde en vänninna till mig som för inte så länge sedan betydde väldigt mycket för mig...men där det kollapsade på ett sätt som jag än idag inte förstår eller vet varför.
Vi pratade inget på en lång tid, vi till och med bråkade en del, men idag försöker jag se henne som en god vän istället, och jag tror det fungerar...
i varje fall så ringde hon mig i början på veckan och berättade att hon skulle flytta, och ville ta en fika och prata lite innan dess, så på fredag ska vi ses, Kul!
eftersom vi kanske inte kommer ses eller ha den möjligheten så mycke sen!

Det blev ingen träning idag, hade inte orken, är så orkeslös när jag kommer hem på kvällarna nu dessa senaste dagarna, tror där ligger något som inte riktigt vill bryta ut i mig. På dagarna så mår jag bra, men på kvällarna så är jag helt väck!
Hoppas det går över snart, inte kul att vara sjuk på semestern i varje fall!

Nej nu ska jag flytta mig över till PS3an så få vi se vad som händer där!!!

Inga kommentarer: