tisdag, november 11, 2008

Tjejkväll vs Killkväll

Hmm finns det föresten något som kallas för killkväll.
I varje fall så är jag utslängd ur huset på lördag eftermiddag kväll! Sandra ska ha tjejkväll därhemma så jag är inte välkommen, kan jag ju förstå, så nu måste jag komma på något att göra, lutar nu åt Bio med macke, någon rikitigt rå actionrulle eller något :-)
blir nog bond eller Max Paine! kanske båda hehe!
Michelle ska hem till mormor den kvällen så att hon kommer i säng i tid ändå, själv sover jag nog hemma, blir att jag kommer hem väldigt sent, till ett gäng vindrukna tjejer ouch, låter farligt!
Min tanke här var, hmm om en tjejkväll är lite småmat, massa vin, snacka skit och spela singstar!
Vad är då en killkväll? är det en back med öl och fotboll på TV, för då går det bort för min del, eller är det back med öl lite chips och TV spel, hmm det hade kunnat funka, nackdelen är väl att det då ska vara sportspel... och då gick det bort igen.
Eller är det som jag och björn kör ett par kvällar i veckan, meckande i garaget, hmm räknar detta mer som Hobby tid och inte killkväll, kanske om man sätter en back med öl i garaget samtidigt som det blir en killkväll?
Jag står slätt här i frågan, helt ärligt har jag inte en aning vad en killkväll är!
någon som kan hjälpa mig?

3 kommentarer:

Glosapi sa...

En kväll med whisky, öl och lite konsolspelande kan du helt klart räkna som en helkväll med killarna, då kanske definerat som en "killkväll". Även om du inte är sportintresserad IRL så prova spela lite OS, Fifa eller kanske något billspel, det smäller högt. Skulle inte det funka så finns det en hel del fps spel som man kan köra coop missions på, och det är helt klart också jäkligt kul. Men är ni fler än 2 så rekomenderas en projektor.. Annars är det jäkligt kul att sitta o dra in flytande samtidigt som man kollar in sjuka klipp på youtube eller liknande så man kan vika sig av skratt. Effekten blir ju ännu bättre när man som sagt gör det ihop med lite öl, whisky och några riktigt trevliga polare... Men, testa, du kan ju inte bli annat än lite berusad... Lycka till... :)
Ps.
Utövar själv dessa "killkvällar" med Whisky, Xbox360 och trevliga polare, och vi har lika förbannat roligt varje gång..

Sandra Borglin sa...

Du är inte utkastad från huset.. vill du dricka vin och snacka skit om killar är du väldigt välkommen.. :P

Anonym sa...

Haha, där fick du Tommy. Men du är välkommen i ditt eget hus iallafall :-)'
Kramen/Jasmine